mandag den 15. september 2008

High five - eller fem ting mere som hurtigt blev fire

Ja så kører vi igen..
...og allerede inden jeg kom i gang, blev jeg forsinket....så google docs er en død sild hos mig i denne omgang. Men hva'....jeg prøvede det jo sidst.
Nu står den i stedet på facebook. Det er ikke det de unge vil ha' men nok nærmere det os der engang var unge vil ha' fordi vi så tror at vi stadig er unge! Forstod du sætningen? Nej vel, men du er vel også over den første ungdom!
Nå men....




Facebook er jo det mest populære af de sociale netværk for tiden, og det med rette. Det er nemlig her man finder alle de mennesker man havde glemt (eller måske ligefrem fortrængt). Jeg har brugt det i en 12-18 måneder efterhånden, og har mødt mennesker som husker lige så lidt af det hele som mig selv.
Nu kan vi alle lure på hinandens, feriebilleder, vrælende småbørn, afbetalingskøbte biler, friværdigsplagede boliger og biedermeier'ske livsførelse (hvor fordærvet er lige om hjørnet)....alt imens vi ønsker os tilbage til dengang man kunne få cherry coke på Esso tanken og en moviebox med betamax film kostede 200 kr i depositum at leje.

Og vi lader billederne stå et øjeblik
for som Ferris Bueller engang sagde: Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it. -----.
End of part one








Ingen kommentarer: